۱۸ هزار و ۶۰۰ هیات اجرایی آمادگی برگزاری انتخابات را دارند | خراسان رضوی بالاترین آمار مشارکت مردمی در کشور را داراست سخنگوی وزارت خارجه روسیه: زلنسکی خائن است رئیس‌جمهور چین وارد بوداپست شد اعتراف بایدن به استفاده از بمب‌های آمریکایی برای کشتار غیرنظامیان در غزه وزارت ارتباطات از ارائه ۵۰۰ خدمت دولتی به صورت هوشمند خبرداد پروژه فیبر نوری منازل و کسب کار استان قم با حضور رئیسی افتتاح شد بلوغ ایران در حوزه دانش و صنعت هسته‌ای رئیسی: افز‌ایش سرعت اینترنت در اولویت کار دولت قرار دارد | حتی برای کسانی که گیم انجام می‌دهند نباید حال‌گیری پیش بیاید + فیلم پایداری تمامی زیرساخت‌های ارتباطی مورد نیاز برگزاری انتخابات سناتور آمریکایی: اسرائیل به استاندارد‌های بشردوستانه پایبند باشد مقام حماس: اسرائیل از مذاکرات صلح به عنوان پوششی برای حمله به رفح استفاده می‌کند گروسی: نگران رزمایش هسته‌ای روسیه هستیم تماس تلفنی هنیه باالعامری | تقدیر حماس ازمقاومت عراق درحمایت ازغزه اتحادیه اروپا به ماموریت نظامی خود در مالی پایان می‌دهد درگیری خانواده‌های اسرای صهیونیست با نیروهای پلیس در تل آویو آمریکا:حمله به رفح را تایید نکرده‌ایم | ارسال بمب به اسرائیل را کوتاه مدت متوقف کرده ایم حمله رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی نوار غزه سه شهید و ۱۶ زخمی برجای گذاشت + فیلم (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهادت ۳ مبارز گردان‌های قدس در جنوب لبنان واکنش سوریه به حمله احتمالی اسرائیل به رفح ادعای مضحک وزیر دفاع آمریکا درباره ایران
سرخط خبرها

صهیونیست‌ها یک مسجد تاریخی در غزه را ویران کردند

  • کد خبر: ۱۹۹۱۹۲
  • ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
صهیونیست‌ها یک مسجد تاریخی در غزه را ویران کردند
جنبش حماس اعلام کرد که رژیم صهیونیستی مسجد تاریخی عمر در غزه را ویران کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، به نقل از خبرگزاری رویترز، جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: رژیم صهیونیستی مسجد تاریخی عمر را در غزه بمباران کرد که موجب تخریب گسترده این ساختمان شد. این یک جنایت شنیع و وحشیانه است.

در این بیانیه آمده است: رژیم اشغالگر بیشتر آثار تاریخی غزه از جمله مساجد قدیمی و کلیساهای تاریخی را بمباران کرد. از جمله آن ۱۰۴ مسجد و سه کلیسای تاریخی هستند.

رسانه‌های فلسطینی پیش از این تصاویری را از تخریب گسترده این مسجد و ریختن دیوارهای آن منتشر کردند.

رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ غزه تعداد زیادی از آثار و اماکن تاریخی غزه را هدف قرار داده است. این جنگ به دنبال عملیات طوفان الاقصی توسط مقاومت فلسطین در هفتم اکتبر شروع شد و تاکنون به شهادت هزاران فلسطینی و آواره شدن میلیون‌ها تن از آن‌ها منجر شده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->